najpierw przydał by sie zajac tym zeby silnik normalnie odapalał wiec zacznij od sprawdzenia czujnika połorzenia wału g28 i czujnika połorzenia wałka rozrzadu g40 i instalaci tych dwóch czujnków . naj lepiej jak bedziesz kontynułował swój temat.
[O1] Proszę o analizę logów
Zwiń
X
-
Witam,
potrzebuje Waszej pomocy w rozpoznaniu przyczyny błędu mojej O1.
poniżej logi statyczne oraz dynamiczne.
Logi z 19.06 są z przed wymiany oleju i filtrów a z 22.06 juz po - o dziwo jest różnica...
Opis problemu:
pojawił sie błąd na kompie:
Kod:VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 038 906 012 HA Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 4922 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 73430 Additional Info: TMBDG41U468839861 SKZ7Z0E3009061 1 Fault Found: 17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation P1248 - 35-10 - - - Intermittent ---------------------------------------------------------------------------
Auto jeździ normalnie, normlanie zapala, nie dławi się w górnych partach obrotowych w zasadzie nie "czuć" objawów ale jednak coś jest nie tak.
Na pierwszy rzut oka widać, ze kąt wtrysku jest zbyt wysoki bo przed wymianą oleju (Motul) i filtrów (Mann) był na poziomie 74-75 a teraz około 100 więc się pogarsza ;(
Rozrząd był wymieniany przy 90kkm a teraz mam 162kkm więc jeszcze troche.
Czy regulacją kąta rozwiąże sprawe czy jeszcze widzicie w logach coś niepokojącego ?
Bedę wdzięczny za sprawdzenie
Log (13 - 004,004)
Log (12 - 000,001,003,000,001,003)
Log (11 - 013)
Log (10 - 003,010)
Log (9 - 000,000,000,000)
Log (8 - 001)
Log (7 - 003,008,011)
Log (6 - 004,007,004,007)
Log (5 - 003,011,003,011)
Log (3 - 011)
Log (4 - 003,003)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przemikRegulacja statycznego kąta wtrysku rozwiąze sprawe.
Po za tym ze jest troche syfu w sprezarce wszystko OK.
Logi zamieszczone bardzo chaotycznie.
Pozdrawiam
Jak rozumiem regulacja kąta wtrysku poprzez poluzowanie śrub pompy i delikatna regulacja z vagiem w ręku ?
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Hidd3nJak rozumiem regulacja kąta wtrysku poprzez poluzowanie śrub pompy i delikatna regulacja z vagiem w ręku
Zamieszczone przez Hidd3nco masz konkretnie na myśli "troche syfu" co mogę z tym zrobićPrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
160 - 170 km/h.... i najlepiej podczas tego masowac pedał gazu... czyli odpuszczac go i znow ognia... wtedy kierownice VTG wykonują mniej wiecej taki ruch...
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
powodujac odrywanie się sadzy i wszelkiego syfu, a ze cisnienie i EGT jest spore wszystko wylatuje przez wydech w niebyt...
To tak w najwiekszym skrocie.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Witam,
Pojawiające się od dłuższego czasu notlauf'y, zmusiły mnie do zakupu kabelka i przeprowadzenia logów.
Błędy:
17965- Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 – 35- 10 --- Intermittent
17563 – Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+
P1155 –35-10 --- Intermittent
17664 – Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 –35-10 --- Intermittent
Logi:
Log (0 - 003,008,011)
Log (1 - 011)
Log (2 - 010,011)
Logi troche przeciągnięte, bo mój 10 letni syn chyba troche zestresowany był prędkością i miał kłopot wdusić "stop"
Poproszę o pomoc w diagnozie. Silnik ASV.
Oczywiście o konieczności wymiany czujnika temp wiem, ale myśle że problem notlaufu nie ma z G62 związku.
Pozdrawiam.
Komentarz
-
-
Przeładowania nie widac... przynajmniej nie takiego ktore powodowałoby tryb awaryjny.
Zacznij od skasowania błędow.
I ponownie wykonaj... 011, 010 i 008 i 001... ale kazdą grupe oddzielnie.
Potem znow odczytaj błedy.
Pytanie wyciagające.... kiedy zmieniałes filtr powietrza ?Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Witam,
Wykasowałem i zrobiłem logi:
Log (0 - 011)
Log (1 - 001)
Log (2 - 008)
Log (3 - 010)
Filtr powietrza wymieniowy tydzień temu.
Zauważyłem że po ruszeniu na kolejnych biegach z butem w podłodze, nigdy nie wejdzie w tryb awaryjny.
Przyśpieszając jednak stopniowo, np. na 5 biegu, wejdzie w awaryjny najczęściej przy 2200 obr./min
Podczas logowania też złapał notlauf z błądem 17965, ale wykasowałem i dalej logowaliśmy.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Własciwie to ten samochód ma dwa problemy.
1. Szwankująca regulacja cisnienia doładowania - z powodu zasyfionych sadzą łopatek VTG... jak widac, co sam potwierdziles dynamiczna jazda powoduje ze sprezarka samo-oczyszcza się.
2. Przeplywomierz - ktory tnie dawke praktycznie w calym zakresie wysokich obrotów i to pomimo podwyzszonego cisnienia w dolocie.
Jesli notlaufy staną się nie do zniesienia... trzeba bedzie wymontowac sprezarke i wyczyscic.
Przeplywomierz pewnie się bedzie lepiej zachowywal jak sie zrobi chlodniej - ale cudów bym sie nie spodziewał.
Mozna by sprobowac podmienic od kogos i powtorzyc logi.
PozdrawiamPrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Żeby nie zakladac nowego tematu, podepnę się tutaj. Czy ktoś mogł by rzucić okiem na logi ? czy cos widać na nich niepokojącego ? http://vaglog.rtnet.pl/wislakazory_91205.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez german81przepływka do wymiany i powtórz po wymianie logi
Dura
Doprowadz cisnienie doładowania do porzadku... bo lezy na obie łopatki.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez german81przemik co chcesz jeszcze zrobic z doładowaniem zobacz ze WG jest zakniety na maxa a przepływka zledwoscia dochodzi do 500mg
Dura
Podmien N75 i powtorz logi dynamiczne.... nalezy tez sprawdzic czy zawór upustowy zamyka się się do konca.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
Komentarz